Podstawowy crossover Toyota C-HR 2021 będzie dostępny w sprzedaży po zeszłorocznej aktualizacji i nie będzie znaczącej poprawy w nowym roku modelowym. Toyota C-HR 2021 powraca z tym samym silnikiem pod maską i bez napędu na wszystkie koła. Obszar wyposażenia powinien również pozostać niezmieniony, gdy dostępność sprzętu będzie zakłócać. Nowy rok modelowy powinien przynieść nowe opcje kolorów i kół.
Kompaktowa Toyota C-HR przyciąga uwagę swoją przygodową prezencją, ale za kierownicą nie ma zbyt wiele radości. Anemiczny silnik też nie jest zbyt wydajny, a brak napędu na wszystkie koła to kolejna wada tego modelu. Jednak C-HR jest dobrze wyposażony od samego początku i otrzymuje wysokie oceny za sportowe prowadzenie. We wszystkich wersjach dostępna jest również technologia bezpieczeństwa.

Zawartość
Toyota C-HR 2021: projekt
Toyota dokonała pewnych zmian w projekcie koncepcyjnym C-HR w ciągu ostatniego roku i żadne dodatkowe prace nie zostaną wykonane do następnego przeprojektowania. Toyota C-HR 2021 będzie tylko jakieś nowe kolory i opcje kół. Dostępne będą 17 i 18-calowe koła w różnych wzorach.
Toyota przeprojektowała projekt przedniej części kompaktowego C-HR na rok modelowy 2020 i złagodziła pewne przesady. Model otrzymał prostszy przedni zderzak oraz zoptymalizowane przednie i tylne światła. Model ma smukłą osłonę chłodnicy, która jest otoczona kanciastymi, wydłużonymi reflektorami, które sięgają głęboko do błotnika.
C-HR przyciąga również uwagę silnie ukształtowanymi rozbłyskami błotników i tylnymi ćwiartkami. Przykuwający uwagę styl modelu ma również swój udział w „Coupé z wysokim dachem” Toyoty.
Tył jest również mocno wyprofilowany, a tylne światła w stylu bumerangu również przyciągają wzrok.
Wewnętrzny:
Kabina nadchodzącej Toyoty C-HR 2021 będzie kontynuowana w tej samej formie w nowym roku modelowym. Model otrzymał kompatybilność ze smartfonami infotainment w zeszłorocznej aktualizacji.
C-HR ma prostą, zorientowaną na kierowcę deskę rozdzielczą z wysoką konsolą środkową i przyjaznymi dla użytkownika elementami sterującymi. Przednie siedzenia są dobrze wyprofilowane i zapewniają wsparcie. Podwyższona pozycja siedzenia zapewnia również łatwy dostęp, a w przednim rzędzie jest wystarczająco dużo miejsca na głowę. Drugi rząd zapewnia odpowiedni komfort normalnym dorosłym.
✓ Możesz również sprawdzić:
Jeśli chodzi o przestrzeń bagażową, model oferuje średnio 19 stóp sześciennych za tylnymi siedzeniami. Po złożeniu tylnych siedzeń ładowność wzrasta do 36,4 kostki.
Ekwipunek:
Następna Toyota C-HR 2021 powinna powrócić z tymi samymi opcjami wyposażenia. Podstawowy LE jest wyposażony w 17-calowe felgi stalowe, reflektory LED, materiałową tapicerkę, dwustrefową klimatyzację, osłonę bagażnika itp. Od strony technicznej podstawowy model ma 8-calowy ekran dotykowy, Apple Car Play i Android automatyczny, Amazon Alexa, radio satelitarne, sześć głośników, hotspot WiFi itp. Podstawowy model C-HR posiada również szereg aktywnych systemów bezpieczeństwa, w tym jeden Ostrzeganie przed kolizją z automatycznym hamowaniem awaryjnym, adaptacyjny tempomat i asystent śledzenia, automatyczne światła drogowe.
Wersja średniej klasy wyposażona jest w skórzaną kierownicę, system bezkluczykowy i zapłon, monitorowanie martwego pola z ostrzeżeniem o ruchu z tyłu itp.
Limitowany model najwyższego poziomu przełącza się na skórzaną tapicerkę, podgrzewane przednie siedzenia, ulepszony system informacyjno-rozrywkowy, adaptacyjne reflektory itp.

Toyota C-HR 2021: wydajność
Toyota C-HR 2021 powraca z tym samym silnikiem pod maską i nie ma żadnych oznak, że pojawi się napęd na wszystkie koła.
Dwulitrowy, czterocylindrowy silnik bez turbodoładowania zapewnia 144 KM i 139 lb-ft momentu obrotowego. We wszystkich wersjach moc przekazywana jest na przednie koła za pośrednictwem przekładni bezstopniowej. Silnik jest anemiczny i potrzebuje ponad dziesięciu sekund, aby osiągnąć 60 mil na godzinę.
Zużycie paliwa również nie jest mocną stroną modelu. C-HR zarządza miastem o prędkości 27 mpg, 31 autostradami i 29 w cyklu mieszanym.
Chociaż C-HR nie jest responsywny i bardzo wydajny, otrzymuje dobre oceny za niemal sportowe prowadzenie. Model łączy przednie kolumny z niezależnym tylnym zawieszeniem z podwójnymi wahaczami. W połączeniu z czułym układem kierowniczym podwozie zapewnia dobrze kontrolowaną i wygodną jazdę.
Toyota C-HR 2021: wydanie, cena
Toyota C-HR 2021 ma być dostępny pod koniec roku. Cena powinna pozostać blisko obecnego przedziału. Podstawowy model C-HR powinien być dostępny za około 22 000 euro. Wersja premium będzie kosztować około 27 000 euro.