Mazda 6 2021: cena, zdjęcia, dane techniczne

Minął nieco ponad rok od ostatniej aktualizacji nowej Mazdy 6 2021 Sedan, a japoński model został ponownie zmodernizowany, już jako trzecia z obecnej generacji. Punktem prezentacji nowości był salon samochodowy w Los Angeles, który podsumował wyniki minionego roku. Nowa Mazda 6 2021 , która jest przeprojektowana, otrzymała przyzwoitą część aktualizacji, o których programiści mają zmaksymalizować model w segmencie premium.

Kierownictwo widzi szanse na poprawę sprzedaży flagowego czterodrzwiowego, który ostatnio stracił pozycję na wielu rynkach. O tym teście mówimy tylko o planach japońskich inżynierów i projektantów, aby wspiąć się na klasę premium D. Rzućmy okiem na aktualizację nowej Mazdy 6 w 2021 roku z różnych perspektyw, w której pomogą nam zdjęcia, partie i ceny oraz techniczne właściwości nowości.

Nowa Mazda 6 2021

Biorąc pod uwagę dynamikę sprzedaży „szóstki” nowej Mazdy 6 2021, nie dajcie się zaskoczyć pośpiechowi, z jakim samochód został przeprojektowany. Na przykład w Europie od kilku lat obserwuje się negatywny trend, który utrzymuje się do 2020 roku. Na przykład w krajach Starego Świata w pierwszych trzech kwartałach tego roku sprzedano około 18 500 egzemplarzy nowej Mazdy 6 2021 . W tym samym okresie ubiegłego roku kupującym dostarczono 24 000 samochodów.


✓ Możesz również sprawdzić:

Podobny trend można zaobserwować w Stanach Zjednoczonych: w ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy 2020 sprzedano 35862 drzwi, w porównaniu do zaledwie 27850 (-22%) w tym samym okresie w 2020 roku. Obraz nie jest zbyt przyjemny, zwłaszcza w połączeniu z figurami tej samej Toyoty Camry i Hondy Accord, które są sprzedawane w Stanach Zjednoczonych około dziesięć razy więcej niż „Szóstka”. Volkswagen Passat królował w Europie, produkując nie mniej niż 200 000 sztuk w ciągu ostatnich dwóch lat. To powiedziawszy, sytuacja zmusza liderów nowej Mazdy do działania, zwłaszcza że zmiana nowej Mazdy CX-9, która jest wymagana przede wszystkim w Stanach Zjednoczonych w wysokiej jakości wersjach wyposażenia, sugeruje kierunek rozwoju.


Małe zmiany w konstrukcji nadwozia

Przed modernizacją flagowego sedana, nowa Mazda 6 2021 zbadała, że większość nabywców czterodrzwiowych jest ogólnie zadowolona z wyglądu zewnętrznego. Ocena ta pozwoliła tylko konstruktorom na dokonywanie okazjonalnych poprawek w wystroju zewnętrznym bez zmiany podstawowego kształtu nadwozia. Nie są jednak poszukiwane aktualizacje nadwozia pojazdu.

Z przodu większa, bardziej wyrazista osłona fałszywego chłodnicy od razu rzuca się w oczy inną osłoną chłodnicy i chromowaną ramą, z bocznymi belkami przechodzącymi pod reflektorami. Ten ostatni nieco zmrużył oczy i uzyskał nieco inną konfigurację technologii oświetleniowej, która łączyła w jednym bloku nie tylko światło bliskie i dalekie, ale także światła przeciwmgielne. Nie pozostawiaj bez opieki i zderzaka przedniego – boczne wnęki znalazły inny kształt, a środkowe wycięcie wlotu powietrza zwęziło się.

Innowacje z tyłu obejmują nowo zaprojektowane światła boczne, uzupełnione chromowaną belką poprzeczną ze spiczastymi krawędziami, które przebijają bloki świateł. Konstrukcja tylnego zderzaka, który jest wyposażony w dwie okrągłe rury wydechowe, została praktycznie zachowana. Jednak zakres 17- i 19-calowych dysków został zaktualizowany, podobnie jak paleta kolorów nadwozia, która zawierała odcień kryształu Soul Red.


Nowe wnętrze z ulepszoną izolacją akustyczną

Ponieważ inżynierowie Mazdy 6 2021 skupili się na wnętrzu, innowacje pojawiły się znacznie bardziej niż na zewnątrz. Niektóre ważne ulepszenia są niewidoczne wizualnie i zostaną omówione później. Na początku pokażemy widoczną przemianę. I dotknęli prawie każdego szczegółu wnętrza.

Np. Po wejściu na kierownicę kierowca ma możliwość oceny zwięzłego i przyjemnego kalendarza nowej deski rozdzielczej, w której zagubione zostały archaiczne „zapadnięcia”. W wersjach high-end standardową „ramkę” zastępuje 7-calowy cyfrowy ekran z ręcznie malowanymi tarczami.

Zu den weiteren Innovationen, die den Aufenthalt im Auto noch komfortabler machen, zählen der auf 8 Zoll vergrößerte Bildschirm des Haupt-Multimedia-Systems (ebenfalls verbesserte Bildqualität), neue breite Sitze mit optimiertem Profil und Antivibrationssystem sowie eine Projektionswand mit neuem Übertragungsformat, das auf der Windschutzscheibe und nicht auf einem speziellen Bildschirm angezeigt wird), einer modifizierten Klimaanlage, einem anderen Lenkrad. Zu den verfügbaren Optionen des Modells gehörten eine runde Kamera, ein beheiztes Rückensofa und eine adaptive Geschwindigkeitsregelung mit Stop & Go-Funktion.

Powiedzmy osobno kilka słów o zaawansowanej konfiguracji Signature, która oferuje najlepszą ofertę premium. Ta wersja przekonuje szykownym wykończeniem z brązowej skóry nappa i zamszu oraz ozdobnymi wstawkami z jesionu. Fotele przednie wyposażone są w silnik elektryczny, ogrzewanie i wentylację.

Cóż, kończymy rozmowę na wewnętrznej stronie tego, o czym wspomniano na początku. Producent samochodów wysłuchał słów niezadowolonych kierowców, którzy wyrazili zaniepokojenie jakością izolacji akustycznej. Aby zmniejszyć poziom hałasu docierającego do wnętrza z zewnątrz, zwiększono grubość metalu tylnych nadkoli i dodano dodatkowe materiały dźwiękochłonne.

Dane techniczne Nowa Mazda 6 2021 w nadwoziu roku

Głównym rezultatem przeprojektowania w części technicznej było włączenie nowej turbiny gazowej Skyactiv-G 2.5T, która wcześniej była zarejestrowana pod maską crossovera CX-9, w bilansie silnika nowej Mazdy 6 2021 . Maksymalna moc silnika podczas pracy z 95. silnikiem benzynowym sięga 254 KM. i 420 Nm. “Czterech” dmuchanych firm to 6-biegowa automatyczna skrzynia biegów.

Zmodernizowano kolejny silnik, który nowa „szóstka” odziedziczyła po maszynie sprzed reformingu. „Atmosfera” Skyactiv-G 2.5 nauczył się wyłączać połowę cylindrów w zakresie prędkości 40-80 km / h. Parametry osiągów pozostały takie same – 192 KM. i 256 Nm. Silnik Skyactiv-G 2.5 jest podłączony do silnika mechanicznego lub automatycznego.

Oprócz wyżej wymienionych silników, nowa Mazda 6 2021 ma w swoim arsenale trzy inne jednostki, w zależności od rynku:

  • Skyactiv-G 2,0 165 KM, 210 Nm;
  • Skyactiv-D 2.2 150 KM 380 Nm;
  • Skyactiv-D 2.2 175 KM 420 Nm.

Podczas modernizacji podwozie japońskiego sedana otrzymało inne parametry. Zmieniono ogólną geometrię, tylne wahacze wzdłużne i sztywność sprężyn z amortyzatorami. Przekładnia kierownicza jest teraz przymocowana do ramy pomocniczej. To, czy wyścig zmieni się w zależności od zachowania samochodu na drodze, stanie się jasne po pierwszych jazdach próbnych samochodów seryjnych.

Zdjęcia Nowa Mazda 6 2021

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 głos, im mittleren: 5 von 5)