Hyundai Santa Cruz Pickup 2021: dane techniczne, cena, data premiery

Teraz, Hyundai ma crossover i SUV za to, co wydaje się być wszystkim, że jest gotowy, aby przejść  do  Pikap wojen z nowego Hyundaia Santa Cruz 2021 . Oprócz koncepcji wprowadzonej kilka lat temu i niedawnej obietnicy jej budowy, niewiele wiemy o pierwszym Hyundai z ładunkiem. W szczególności ta funkcja może być naprawdę innowacyjna, jeśli produkcja Santa Cruz faktycznie ma wysuwane pudełko, które widzieliśmy w wersji koncepcyjnej. Podobnie, pickup może być hitem, jeśli koreański producent samochodów nadal utrzyma doskonałą jakość wykonania i imponującą wartość. Hyundai Santa Cruz 2021 jest wciąż zbyt daleki od produkcji seryjnej, aby móc odważnie przewidywać.

Silnik, przekładnia i moc

Wiemy, że Santa Cruz rozpocznie produkcję w 2021 roku, ale nie wiemy, jaki zakres silników będzie oferował. Ponieważ spodziewamy się, że Hyundai Pickup 2021 będzie dzielić platformę i części ze średnim crossoverem Santa Fe, oba mogą również dzielić silniki i ośmiobiegową automatyczną skrzynię biegów. Należą do nich podstawowy czterocylindrowy silnik wysokoprężny o mocy 185 KM i pojemności 2,4 litra oraz 2,0-litrowy czterocylindrowy silnik o mocy 235 KM z turbosprężarką. Oczekujemy jednak, że Santa Cruz będzie oferować większą moc i moment obrotowy niż oba silniki obecnie oferują, aby nadążyć za rywalami średniej wielkości pickupa. Zakładamy, że napęd na przednie koła wraz z opcjonalnym napędem na wszystkie koła będą standardem.

Holowanie i ładowność

Dzięki konstrukcji jednoczęściowej i licznym nieznanym specyfikacjom nie wiemy, ile może ciągnąć Santa Cruz 2021 ani ile ładunku może unieść w swoim łóżku. Oczekujemy jednak, że będzie w stanie ciągnąć więcej niż Santa Fe i ściśle przylegać do linii Ridgeline, która wynosi maksymalnie 5000 GBP.


Zużycie paliwa i prawdziwe MPG

Ponieważ nie wiemy, który układ napędowy zmotywuje Santa Cruz 2021, a EPA najwyraźniej nie opublikowało szacunków, trudno jest spekulować na temat zużycia paliwa. Jednak gdy liczby są znane i mamy możliwość przetestowania jednego z naszych 200-kilometrowych tras autostradowych, możemy ustalić prawdziwe mpg.


Wnętrze, komfort i ładunek

Hyundai wciąż musi pokazać, jak będzie wyglądać kabina Santa Cruz 2021 – koncepcyjna lub inna. W rzeczywistości wciąż czekamy, aby dowiedzieć się, czy będzie nadwozie z przedłużoną kabiną i drzwiami „samobójczymi” z tylnym zawiasem, czy bardziej tradycyjna kabina dla załogi z czterema drzwiami składanymi do przodu. Ponieważ kabiny załogi są najpopularniejszym rodzajem odbioru, spodziewamy się, że firma użyje tego drugiego. Koncepcja Santa Cruz miała także innowacyjną przestrzeń ładunkową, którą można rozszerzyć jak szufladę, aby zapewnić dodatkową przestrzeń ładunkową, a także wbudowaną pokrywę przestrzeni ładunkowej i niezliczone haki mocujące.


✓ Możesz także sprawdzić:

Infotainment i łączność

Dzięki misji skierowanej do młodszych nabywców prowadzących aktywny tryb życia oczekujemy, że Santa Cruz 2021 będzie oferować różnorodne pożądane funkcje informacyjno-rozrywkowe i łączności. Oznacza to, że ekran dotykowy jest standardem i obejmuje przyjazną dla smartfonów integrację z Apple CarPlay i Android Auto. Inne potencjalne opcje produktów Hyundai to przenośny punkt dostępu, bezprzewodowe ładowanie i system dźwiękowy Harman / Kardon.

Funkcje bezpieczeństwa i asystowania kierowcy

Santa Cruz 2021 nie został poddany badaniu katastrofy przez National Highway Traffic Safety Administration (NHTSA) lub Ubezpieczeniowy Instytut Bezpieczeństwa Drogowego (IIHS). Chociaż Hyundai nie ogłosił, jaka technologia wspomagania kierowcy będzie dostępna, oczekujemy, że średniej wielkości pickup będzie konkurował z konkurentami oferującymi wszystko, od automatycznego hamowania awaryjnego po systemy ostrzegania przed zjechaniem z pasa ruchu.

Cena Santa Cruz 2021

Hyundai często ocenia swoje produkty wśród swoich konkurentów, ale ta klasa przetworników jest bardziej zróżnicowana niż inne segmenty ze względu na zmienne konfiguracyjne. Uważamy jednak, że Santa Cruze 2021 może wystartować z modelem podstawowym z napędem na przednie koła i najmniejszym silnikiem w średnim przedziale 20 000 euro. 

 

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 głos, im mittleren: 5 von 5)