Honda Civic Type R 2021: cena, specyfikacje, zdjęcia

Nowa Honda Civic Type R 2021 wykluły „Charged” został zdobyty tytuł najszybszego modelu napędu przedniego koła na torze Nürburgring. Samochód 2020 przejechał „Nordschleife” w 7 minut 43,8 sekundy, ponad trzy sekundy lepiej niż poprzedni rekordzista Volkswagen Golf GTI Clubsport S i siedem sekund lepiej niż poprzednia generacja hatchbacka. Rekordowe sekundy zostały wydane 3 kwietnia, prawie miesiąc po oficjalnym debiucie modelu, na Geneva Motor Show w 2021 roku.

Produkcja nowego Civic Type R 2021 zostanie zainstalowana w zakładzie w brytyjskim mieście Swindon. Wersje cywilne 10. generacji nowej Hondy Civic zjechały już z linii montażowej. Co ciekawe, brytyjski zakład produkcyjny jest jedynym, który montuje pięciodrzwiowe Civics.

„Gorąca” modyfikacja nowego sedana Hondy trafi na rynek w lipcu. Model jest dostępny na rynku niemieckim w cenie 38 500 euro. Japoński producent planuje dostarczać samochody do wielu krajów, w tym do Stanów Zjednoczonych. Ten test pokazuje zdjęcia, funkcje, ceny i funkcje „piątej” nowej Hondy Civic Type R 2020 – jednego z najbardziej znaczących nowych produktów ostatnich czasów.


Promienna konstrukcja :

Nowy pięciodrzwiowy Civic ma chyba najbardziej żywy i charyzmatyczny wygląd wśród wszystkich przedstawicieli nowej linii Hondy. A tutaj jest jak „gorąca” wersja i klasyczny sedan. Ale Typ R naturalnie powoduje nieco silniejszy impuls emocjonalny ze względu na wyjątkowo nasycone aerodynamiczne „upierzenie”. Z przodu samochodu znajduje się potężny zderzak z dużymi sekcjami wlotu powietrza i rozdzielaczem z włókna węglowego, a także „drapieżnymi” reflektorami z optyką LED.


✓ Możesz także sprawdzić:

Zdjęcie nowej Hondy Civic Type R 2021 :

Widok z boku pokazuje agresywny profil z charakterystyczną profilowaną kopułą dachu i rozwiniętym tyłem. Obciążenie i sportowe emocje podkreślają parapet, głęboki cień okularów i poczerniałe środkowe podparcie, kliny vyshtampovkami w dolnej części drzwi, osłony rap na przednich błotnikach. Oczywiście koła są dopasowane do obrazu.

W przypadku nowej Hondy Civic Type R 2021 dostępne były 20-calowe felgi aluminiowe z niskoprofilowymi oponami 245/30 ZR20 Continental ContiSportContact 6. Zaciski Brembo są wyraźnie widoczne przez cienkie szprychy tarcz.

Jasna tylna konstrukcja :

Jedzenie z gorącego włazu jest dosłownie wspaniałe dzięki osobliwemu i nieco futurystycznemu designowi. Oprócz świetlistych bumerangów lampionów, dwa eleganckie spojlery i trzy okrągłe rury wydechowe pośrodku dyfuzora zachwycają oczy.

Salon typu R 2021 :


Wnętrze nowej Hondy Civic Type R zawiera wnętrze zwykłej wersji tylnej klapy na wiele sposobów, ale oczywiście ma pewną konstrukcję. Pierwszą rzeczą, o której chcę wspomnieć, jest powszechne stosowanie czerwonych tonów. Odpowiednie akcenty znajdują się na panelu przednim, kartach drzwi, desce rozdzielczej i tunelu środkowym.

Nie są pozbawione wkładek i czerwonych foteli w postaci monolitycznych toreb ze zintegrowanymi zagłówkami i obowiązkowej symboliki typu R. Dźwignia zmiany biegów jest zakrzywiona eleganckim okrągłym przyciskiem. We wnętrzu zastosowano Alcantarę (siedzenia i panele drzwi), skórę nappa (sufit) i karbonowe wstawki.

Wnętrze hatchback Honda Civic Type R 2021

Nowa oprzyrządowanie Hondy Civic w wersji typu R 2021 jest dość obszerne – dostępna jest wirtualna deska rozdzielcza z 7-calowym ekranem, nowoczesny kompleks multimedialny Nowa Honda Connect 2 z 7-calowym ekranem dotykowym (Apple CarPlay, Android Auto , Nawigacja). 12 głośników). Są także niezbędni asystenci elektroniczni, w tym inteligentny tempomat, ostrzeganie przed kolizją, śledzenie linii znaczników, monitorowanie martwego pola, rozpoznawanie znaków drogowych i kontrola ruchu. Wszystkie te systemy są częścią nowego kompleksu Hondy Sensing.

Dane techniczne nowej Hondy Civic Type R 2021 rok

Korpus limuzyny „obciążony” podczas modernizacji stracił 16 kg, co wynika ze zwiększonego udziału części aluminiowych. Jednocześnie stalowa rama jest nieco sztywniejsza – wytrzymałość na skręcanie wzrosła o 38%, łokieć o 45%.

Ten sam silnik jest ukryty pod maską – 2,0-litrowy silnik turbo VTEC. Inżynierowie zmienili parametry, co zwiększyło maksymalną moc z 310 do 320 KM. (osiągnięty przy 6500 obr / min), a moment obrotowy pozostał na tym samym poziomie – 400 Nm (2500-4500 obr / min). Silnik współpracuje z alternatywnym 6-biegowym „mechanizmem”, który daje peregazovku niższe przełożenie. Przyspieszenie do „setek” samochodu zajmuje około 5,7 sekundy, maksymalna prędkość wynosi 270 km / h.

Podwozie nowej Hondy Civic Type R 2021 zostało zmodyfikowane. Przód miał poprawioną geometrię, a za nim pojawiały się mocniejsze dźwignie (same koła zębate pozostały wielowahaczowe). Adaptacyjne amortyzatory są standardowo stosowane, przednia oś jest wyposażona w samoblokujący mechanizm różnicowy. Wpływ na ustawienia amortyzatorów, silnika i steru można uzyskać za pomocą przełącznika w tunelu pasażerskim. Ma trzy pozycje – komfort, sport i + R.

„Piąty” układ hamulcowy typu R pochodzi od poprzednika. Mechanizmy czterech przednich tłoków Brembo są wyposażone w tarcze 350 milimetrów, z tyłu – 305 milimetrów.

Zdjęcie nowej Hondy Civic Type R 2021

  1. 5
  2. 4
  3. 3
  4. 2
  5. 1
(1 głos, im mittleren: 5 von 5)